nie ma tego złego...złotego?

Wpis

czwartek, 11 sierpnia 2016

Zasady współpracy ze start-upami Bernsteina

Steve Bernstein z agencji Bernstein-Rein sformułował 5 zasad współpracy agencji z firmami, w tym również start-upami.

  1. Ważna jest transparentność – rozumiana jako otwartość, brak sekretów pomiędzy partnerami. Znajomość wyników, porażek oraz wszelkich innych istotnych danych będzie dobrą podstawą do kooperacji.
  2. Konieczne jest ciągłe adaptowanie się do zachodzących zmian. Na przykład dostosowywanie skali działalności do aktualnych potrzeb rynku.
  3. Należy skupić się na potrzebach konsumenta. Przedsiębiorca powinien umieć cierpliwie poczekać na swój zysk.
  4. Warto przedkładać dalekosiężne cele nad doraźne profity.
  5. Trzeba zatrudnić odpowiednie osoby – takie, które dobrze czują się w warunkach balansowania między ryzykiem a nagrodą. Te same predyspozycje powinien mieć zresztą także dobry start-upowiec.
pełny artykuł : http://www.marketing-news.pl/theme.php?art=2095&f=1115&utm_source=freshmail&utm_medium=email&utm_campaign=160810-newsletter

Szczegóły wpisu

Tagi:
brak
Autor(ka):
mogewnoge
Czas publikacji:
czwartek, 11 sierpnia 2016 15:15

Polecane wpisy

  • Mamy V prototyp

    rzadko relacjonuję ostatnio. Większość działań jednak odbywa się właściwie spontanicznie. 3 minuty temu nie wiedziałem, że będę tu pisał. Tak. Od czerwca mamy k

  • Krótko o historii POI w liście o wsparcie

    w odpowiedzi na przeczytany artykuł: ---------- /.../ nie wiem jak zacząć. Zainteresował mnie temat, znam go i obserwuję od 20 lat. Nie jestem powiązany jednak

  • Vergleich mit Zeef

    w odpowiedzi na mail po niemiecku porównano istniejący serwis zeef.com z POI. Generalnie nic nowego, pisałem już o tym, podobną historię przeżył mahalo.com. Na