nie ma tego złego...złotego?

Wpis

środa, 16 listopada 2016

Zwiększanie budżetów... content marketingu

O znaczeniu treści tego artykułu wiemy już od 18 lat...

zródło: http://www.marketing-news.pl/message.php?art=48399&utm_source=freshmail&utm_medium=email&utm_campaign=161116-newsletter

cytaty:
---------
Tempo wzrostu budżetów na content marketing jest różne w poszczególnych krajach. Do 2020 r. spodziewany jest wzrost budżetów o 14–69% (w zależności od kraju), przy czym największy wzrost przewidywany jest na rynkach wschodnioeuropejskich

Content marketing i reklama – bezkonkurencyjny duet.

Jakość przed ilością. Respondenci zgodnie zapewniali, że nie ilość, ale jakość treści staje się coraz ważniejsza.

--------------------

platforma jest koncepcyjnie gotowa aby stać się liderem w sieci. Ale próżno by gadać o tym w Polsce.

Szczegóły wpisu

Tagi:
brak
Autor(ka):
mogewnoge
Czas publikacji:
środa, 16 listopada 2016 20:13

Polecane wpisy

  • Przyszły moderator treści.

    w odpowiedzi na artykuł "Internet nie jest jeszcze narzędziem" (poprzedni post) poruszane są różne kwestie. W tym poście odpowiadam w temacie jakości treści w

  • Internet nie jest jeszcze narzędziem

    Napisałem pierwszy artykuł w życiu. Przynajmniej nie pamiętam o innym wcześniejszym. Jestem w prawdzie również już autorem, gdyż spłodziłem kilka artykułów nauk

  • Mamy V prototyp

    rzadko relacjonuję ostatnio. Większość działań jednak odbywa się właściwie spontanicznie. 3 minuty temu nie wiedziałem, że będę tu pisał. Tak. Od czerwca mamy k