nie ma tego złego...złotego?

Wpis

środa, 16 listopada 2016

Zwiększanie budżetów... content marketingu

O znaczeniu treści tego artykułu wiemy już od 18 lat...

zródło: http://www.marketing-news.pl/message.php?art=48399&utm_source=freshmail&utm_medium=email&utm_campaign=161116-newsletter

cytaty:
---------
Tempo wzrostu budżetów na content marketing jest różne w poszczególnych krajach. Do 2020 r. spodziewany jest wzrost budżetów o 14–69% (w zależności od kraju), przy czym największy wzrost przewidywany jest na rynkach wschodnioeuropejskich

Content marketing i reklama – bezkonkurencyjny duet.

Jakość przed ilością. Respondenci zgodnie zapewniali, że nie ilość, ale jakość treści staje się coraz ważniejsza.

--------------------

platforma jest koncepcyjnie gotowa aby stać się liderem w sieci. Ale próżno by gadać o tym w Polsce.

Szczegóły wpisu

Tagi:
brak
Autor(ka):
mogewnoge
Czas publikacji:
środa, 16 listopada 2016 20:13

Polecane wpisy

  • Mamy V prototyp

    rzadko relacjonuję ostatnio. Większość działań jednak odbywa się właściwie spontanicznie. 3 minuty temu nie wiedziałem, że będę tu pisał. Tak. Od czerwca mamy k

  • Krótko o historii POI w liście o wsparcie

    w odpowiedzi na przeczytany artykuł: ---------- /.../ nie wiem jak zacząć. Zainteresował mnie temat, znam go i obserwuję od 20 lat. Nie jestem powiązany jednak

  • Vergleich mit Zeef

    w odpowiedzi na mail po niemiecku porównano istniejący serwis zeef.com z POI. Generalnie nic nowego, pisałem już o tym, podobną historię przeżył mahalo.com. Na